Piagam Pelanggan

Cawangan Pengurusan

(a)Mengurus pembayaran kepada pembekal dalam tempoh 14 hari daripada tarikh penerimaan invois.

(b)Memproses semua urusan tuntutan dalam tempoh 14 hari daripada tarikh dokumen ditandatangani pihak atasan.

(c)Memaklumkan urusan pengesahan kepada pegawai dan anggota dalam tempoh 1 minggu
(hari bekerja) daripada tarikh surat berkenaan berkaitan diterima daripada pihak atasan.

 

Cawangan Amalan & Perkembangan

Surat akan diedarkan ke hospital/klinik kesihatan dalam tempoh 3 hari bekerja daripada tarikh arahan ketua bahagian.

 

Cawangan Penguatkuasaan

(a)Pengeluaran lesen/permit baru dalam tempoh 10 hari bekerja selepas permohonan yang lengkap diterima dan mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

(b)Pengeluaran pembaharuan lesen/permit dalam tempoh 7 hari bekerja selepas permohonan yang lengkap diterima dan mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

 

 

 

PAPARAN TERBAIK

 

Laman web ini adalah terbaik apabila dipaparkan menggunakan Google Chrome dengan resolusi skrin 1280 x 720. Terima kasih kerana mengunjungi Laman Web Rasmi Bahagian Perkhidmatan Farmasi JKN Kelantan. 

GAMBAR SEKITAR BPF JKNK

  • images/Slider1/validol2.jpg
  • images/Slider1/IMG_3149.JPG
  • images/Slider1/IMG_3150.JPG
  • images/Slider1/IMG_3151.JPG
  • images/Slider1/IMG_3153.JPG
  • images/Slider1/IMG_3154.JPG
  • images/Slider1/IMG_3156.JPG
  • images/Slider1/IMG_3158.JPG
  • images/Slider1/IMG_3159.JPG
  • images/Slider1/IMG_3250.JPG
  • images/Slider1/IMG_3285.JPG
50834
Hari IniHari Ini44
Bulan iniBulan ini3172
KeseluruhanKeseluruhan50834
You are here:Home Profil Kami Piagam Pelanggan